Customer management

Improve your customer relationships with SAP CRM

Kundenbeziehungen sind ein zentraler Faktor für den Unternehmenserfolg. Eine gut gepflegte Kundenbeziehung führt nachweislich zu höherer Kundenzufriedenheit, stärkerer Kundenbindung und gesteigertem Umsatz. Durch den Aufbau langfristiger Beziehungen können Unternehmen das Vertrauen der Kunden gewinnen und Wiederholungskäufe fördern. Positive Kundenbeziehungen begünstigen zudem Weiterempfehlungen, was zur Neukundengewinnung beiträgt. Daher ist die Implementierung effektiver Strategien zur Verwaltung und Pflege von Kundenbeziehungen für Unternehmen essentiell. Ein bewährtes Instrument zur Verbesserung von Kundenbeziehungen ist die […]

Improve your customer relationships with SAP CRM Read more »

Operator responsibility with CAFM

Operator responsibility is an essential component of facility management and refers to the responsibility of the operator of a property for its proper operation and maintenance. It encompasses a variety of tasks and obligations designed to ensure that the property complies with legal requirements, minimises risks, achieves sustainability goals and ensures customer satisfaction. To fulfil this responsibility effectively, Computer Aided Facility Management (CAFM) can provide valuable support.

Operator responsibility with CAFM Read more »

Dark Mode
de_DE
Scroll to Top